Egyéb kategória

Itt a lista azokról a dolgokról, amikre már nem költünk pénzt

Emlékszem, gyerekkoromban esténként állandóan tévét néztünk, és el sem tudtam képzelni, hogy ne ezen aludjak el. Ma már azt is alig tudom, hogyan kell bekapcsolni, olyan régen nem ültem le elé. Ahogy fejlődik a technológia, úgy változik az életünk is; a statisztikák szerint az alábbi dolgokra már nem is nagyon költünk pénzt.

vous - 2017.01.18.
Itt a lista azokról a dolgokról, amikre már nem költünk pénzt

1. Televízió

A Designtaxi felmérései alapján például az Egyesült Királyságban az idősebb generáció hetente 20 órát tölt tévénézéssel. A fiatalabbaknál ez az arány majdnem felére csökkent, televízió helyett ugyanis inkább tabletet, okostelefont vagy számítógépet használnak.

2. Befektetés

Egy felmérésből már kiderült, hogy minden harmadik nő elköveti azt az anyagi hibát, hogy a fizuját rögtön az első héten elkölti. Úgy tűnik, a fiatalokra is igaz az állítás, egynegyedük ugyanis bevallotta, hogy a pénzüket teljes egészében elköltik, és nincs is megtakarításuk.

laptop munka dolgozik

Így vesznek rá a webshopok, hogy még többet költsetek

Veletek is előfordult már, hogy felnéztetek egy webshopba, hogy vegyetek egy-két apróságot, a végén pedig majdnem triplaannyit költöttetek, mint terveztétek? Erről nem ti tehettek, az online boltok ugyanis sokszor észrevétlen trükkökkel vesznek rá arra, hogy többet vásároljatok.

A cikk folytatását ITT találjátok.

3. Saját lakás

Az előző generációnál leginkább az volt a jellemző, hogy mire elérték a 30. életévüket, már volt saját lakásuk. A mostani időszakban viszont ez már csak a fiatalok 42%-ára igaz, ők sokkal tovább élnek albérletben, mint szüleik.

4. Esküvő

Az 1970-es években a férfiak 60%-a és a nők 80%-a házas volt, mire betöltötték a 25-öt. Most már ez az arány 5%-ra és 10%-ra csökkent.

5. Luxustárgyak

Egy kutatás már kiderítette, hogy az igazi boldogságot az utazás adja. Valószínűleg egyre többen értenek egyet ezzel az állítással, egy 2014-es statisztika szerint ugyanis a mostani fiatalok 78%-a szívesebben költ élményre, mint luxusholmikra.

Forrás:
pexels.com
Ajánlott cikkek