Britney Spears csupa nosztalgiába öltözik a Kenzo legújabb kampányában

2018. március 23.
A Kenzo remekül ráérzett, hogy egy nosztalgikus kollekciót egy igazi nosztalgikus ikonnal kell hirdetni - és hát ki lehetne méltóbb nagykövete a kilencvenes éveknek, mint Britney Spears?

Biztos mindenki emlékszik azokra az időkre, mikor Britney (Justinnal együtt) a Pepsi óriásplakátjairól mosolygott ránk, aztán egy időben már inkább botrányairól vált híressé. Volt egy időszak, mikor a kilencvenes évek ikonikus énekesnője egyszerűen eltűnt a médiából, mostanság azonban elkezdett visszatérni, és jobban néz ki, mint valaha!

Britney Spears ezúttal a Kenzo kampányában pózol, ami a nosztalgiát állította középpontba legújabb kampányában. Baseballsapkák, neonszínek és bomberdzsekik térnek vissza a vagány, retró kollekcióban.

„Ez egy nagyon fiatalos kollekció” – magyarázta Britney a Vogue-nak. „Nagyon jól éreztük magunkat a fotózáson, még akkor is, ha először kicsit furcsa volt. Inkább a studiós fotózásokhoz szoktam hozzá és a kisebb terekhez, ez pedig kint volt az utcán.”